Heb je een vraag over onze werkwijze of hoe wij te werk gaan bij een verstopping? Dan zit je hier goed. Op deze pagina beantwoorden we de algemene vragen die we het vaakst krijgen.
Gaat je vraag over een specifiek probleem, zoals een verstopte wc, douche, gootsteen of heb je een vraag over onze rioolservice of rioolinspectie & onderhoud? Bekijk dan vooral de pagina die bij jouw situatie past, daar vind je gerichte informatie en antwoorden die jou waarschijnlijk direct verder helpen.
Toch nog iets niet helemaal duidelijk? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
Onze monteurs dragen herkenbare bedrijfskleding en rijden in goed gemarkeerde voertuigen, zodat u zeker weet dat ze van ons zijn.
U plant eenvoudig online een geschikt tijdblok of belt ons team. Wij ondersteunen verschuivingen of annuleringen tot 24 uur van tevoren.
Bel ons direct op: 076 53 234 95. Wij staan 24/7 voor je klaar om je zo snel mogelijk van je rioolprobleem of verstopping af te helpen.
U krijgt een tijdsvenster (bijvoorbeeld 08:00–10:00). Wij komen binnen dat blok langs, en lossen 85 % van de verstoppingen binnen 90 minuten op.
Een toeslag geldt wanneer de blok-starttijd na 17:00 uur ligt, tijdens het weekend of tijdens nationale feestdagen. Ook bij het gebruik van speciale apparatuur rekenen wij een toeslag.
U ontvangt een telefoontje 15/30 minuten voordat de monteur vertrekt, zodat u op de hoogte bent van het exacte tijdstip van aankomst.
Voor reparaties en werkzaamheden boven de 500 euro dient de helft van het bedrag vooraf te worden betaald. Het resterende bedrag kan direct na de afronding van de werkzaamheden worden voldaan. Betaling kan per pin plaatsvinden bij de monteur.
De bevindingen van de monteur, evenals eventuele foto's, ontvangt u per e-mail.
Wij kunnen het zelf wel vertellen, maar onze klanten vertellen het beter. Lees hier de ervaringen van anderen.
© 2025 rioolcentraal.nl | Alle rechten voorbehouden | Powered by eazyonline